Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2012

Ποδήλατα γυμναστικής - Τι πρέπει να γνωρίζετε

Ποδήλατο: Με μια ματιά
Βασικοί τύποι: Απλό, με κινητό τιμόνι, ξαπλωτό, ηλεκτρονικό, ποδήλατο ταχύτητας (σπίνινγκ), κ.ά.
Τα ηλεκτρομαγνητικά ποδήλατα είναι ακριβότερα αλλά σαφώς καλύτερα και πιο άνετα κατά την άσκηση,
ενώ σας επιτρέπουν να αυξάνετε ομαλά και βαθμιαία την ένταση. Τα ξαπλωτά ποδήλατα ενδείκνυνται
ιδιαίτερα για άτομα με προβλήματα στη μέση
Μπορείτε να κάνετε: Αερόβια άσκηση.
Δυνατότητα διαφορετικών ασκήσεων: Όχι.
Συστήνεται για: Όλους (υπέρβαρους, παχύσαρκους, αγύμναστους, κ.λπ.). Γυμνασμένους.
Γυμνάζει: Καρδιά. Πνεύμονες. Αγγεία. Μύες ποδιών.
Προσφέρει: Αερόβια αποτελέσματα. Έλεγχο στρες. Καύση θερμίδων. Χάσιμο λίπους/κιλών.
Μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη: Διαβήτη. Καρδιοπαθειών. Παχυσαρκίας. Κατάθλιψης.
Ιδιαίτερα κατάλληλο: Για παχύσαρκους και αγύμναστους, άντρες και γυναίκες.
Ενδείκνυται για: Μείωση αρτηριακής πίεσης. Μείωση χοληστερίνης. Έλεγχο σακχάρου. 
Απαιτούμενος χώρος: Μικρός.
Μεταφέρεται - Αναδιπλώνεται – Αποθηκεύεται: Ναι.
Κόστος: Μικρό.
Μπορούν να γυμναστούν: Όλα τα ενήλικα άτομα της οικογένειας ή/και φίλοι σας.
Δυνατότητα ταυτόχρονης εκγύμνασης: Όχι.
Χρήση: Πολύ εύκολο.
Ρυθμίσεις: Ναι. Εύκολες.

Ποιο είδος άσκησης μπορώ να κάνω;
Αερόβια άσκηση με στατική ποδηλασία. Επίσης μπορείτε να δυναμώσετε τους μύες των ποδιών
σας (χρησιμοποιώντας μεγαλύτερη αντίσταση).

Τι οφέλη θα έχω;

  • Η συστηματική άσκηση με ποδήλατο:
  • Προάγει γενικότερα την υγεία και ιδιαίτερα την υγεία της καρδιάς και των πνευμόνων.
  • Βελτιώνει τη φυσική κατάσταση και ιδιαίτερα την αντοχή.
  • Δυναμώνει το μυϊκό σύστημα των κάτω άκρων.
  • Βοηθάει στον επιτυχή έλεγχο του σωματικού βάρους.
Επιπλέον:

  • Ισχυροποιεί την κυκλοφορία του αίματος.
  • Τροφοδοτεί τους πνεύμονες με περισσότερο οξυγόνο.
  • Βελτιώνει την ψυχική διάθεση.

Σε ποιες ασθένειες βοηθάει;

Επειδή δεν απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες, επιδεξιότητα ή εξειδικευμένες προασκήσεις, είναι απολύτως κατάλληλη ακόμα και για άτομα με προβλήματα υγείας, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για σκοπούς αποθεραπείας ή για την άσκηση ηλικωμένων ατόμων.

Ποια πλεονεκτήματα έχει το ποδήλατο;
Η ποδηλασία είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς και αναζωογονητικούς τρόπους αερόβιας άθλησης για όλες τις ηλικίες και για κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης. Επιπλέον, μας βοηθάει να κάψουμε με απολαυστικό και όχι ιδιαίτερα κουραστικό τρόπο πολλές επιπλέον θερμίδες, χωρίς να καταπονεί τη μέση ή τις αρθρώσεις, ενισχύοντας έτσι την προσπάθειά μας να χάσουμε περιττά κιλά ή να διατηρήσουμε το επιθυμητό σωματικό βάρος.
Ειδικό πλεονέκτημα ποδηλάτου ταχύτητας: Αποτελεί ένα ειδικό είδος στατικού ποδηλάτου το οποίο σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε περισσότερες θέσεις εξάσκησης από ό,τι ένα «κοινό» στατικό ποδήλατο (π.χ. να σηκωθείς όρθιος, να κάνεις σπριντ και να πετύχεις καλύτερες επιταχύνσεις). Είναι ένα καλό μέσο για να γυμνάσετε το σώμα σας και να δυναμώσετε τον καρδιακό σας μυώνα, ακολουθώντας μία μορφή διαλειμματικής άσκησης, συνήθως με την συνοδεία μουσικής (υπάρχουν κι ειδικές μουσικές κασέτες με προγράμματα και καθορισμένους καρδιακούς σφυγμούς ανά τμήμα). Αν χρησιμοποιείτε μουσική, τα γρήγορα κομμάτια είναι ιδανικά για αυξήσεις ταχύτητας όπως τα σπριντ, ενώ τα πιο αργά για ενδιάμεσα τμήματα
«κανονικής ποδηλασίας». Η ένταση της προπόνησης μετριέται σε bpm (beats per minutes = κτύποι ανά λεπτό).

Γιατί να αγοράσω ποδήλατο;

Το ποδήλατο αποτελεί ίσως το πιο διαδεδομένο μέσο εκγύμνασης. Ο όγκος του σας επιτρέπει να το τοποθετήσετε ακόμη και σε ένα μέτριου μεγέθους δωμάτιο και τα αποτελέσματά του όσον αφορά την απώλεια βάρους είναι θαυματουργά, φυσικά όταν συνδυάζονται με την κατάλληλη διατροφή.
Ιδανικό για γυναίκες: Η άσκηση σε ποδήλατο διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος και της λέμφου και τονώνει τους μύες, ιδιαίτερα των μηρών και των γλουτών. Ένα καθημερινό δεκάλεπτο άσκησης με το στατικό ποδήλατο στο σπίτι, βοηθάει σημαντικά στη σύσφιξη των μυών και στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους.
Το στατικό ποδήλατο είναι το ίδιο αποτελεσματικό για αγύμναστους και γυμνασμένους. Ταιριάζει ιδιαίτερα στους αρχάριους, στους υπέρβαρους και σε αυτούς που θέλουν να γυμνάζονται βλέποντας τηλεόραση ή διαβάζοντας το αγαπημένο τους περιοδικό.

Γιατί να αγοράσω «αυτό» το ποδήλατο;
Γιατί:

  • Η σέλα του είναι ποιοτική, κατασκευασμένη από το υλικό…. (είναι αναπαυτική, προστατεύει τα οστά της λεκάνης και της σπονδυλικής στήλης).
  • Η σέλα έχει δυνατότητες ρυθμίσεων (π.χ. ρυθμίζεται τόσο κάθετα όσο και οριζόντια – προστατεύει τα γόνατα, δεν επιβαρύνει τη μέση).
  • Το τιμόνι είναι…(π.χ. εάν είναι ίσιο ή σπαστό – σας δίνει τη δυνατότητα να παίρνετε την κατάλληλη θέση, π.χ. να μην σκύβετε υπερβολικά μπροστά ή να απομιμείστε την αγωνιστική ποδηλασία).
  • Το τιμόνι ρυθμίζεται (π.χ. προσαρμόζεται σε διάφορες θέσεις – προστασία της μέσης).
  • Δεν δημιουργούνται κραδασμοί και θόρυβοι κατά την ποδηλασία.
  • Το βάρος του τροχού είναι …….. και η κίνηση του τροχού …… (π.χ. συνεχόμενη, ρέουσα και αδιάλειπτη).
  • Η αντίσταση που παρέχει είναι…… (είδος)
  • Έχει επιλογή αντίστασης από …… έως
  • Η αλλαγή αντίστασης γίνεται εύκολα με………
  • Έχει ΧΧ (αριθμός) προγράμματα άσκησης.
  • Έχει επιπλέον χρήσιμα αξεσουάρ……. Π.χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου